מאת: דודי מיכאלוב
לא הבמאי האהוב עליי באמריקה, אבל היו לו כמה פעמים שהצליח לתת FUN- זהו הכח הכמעט יחידי של ספילברג, אבל זו כבר מחמאה די גדולה. רשימת שינדלר ודוח מיוחד- לטעמי, הטובים ביותר שלו, השאר הרבה פחות טובים, אבל...
View Articleמאת: נעם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-436http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4363875,00.html3875,00.html מעניין, לא ידעתי שרודן צפון קוריאה המנוח היה סינפיל…
View Articleמאת: רז
קשה לי לדרג לפי מקומות, אז באופן כרונולוגי, לפי סדר יציאת הסרטים: אי.טי. – צפיתי לא מזמן שוב, בהקרנה בסינמטק חולון. נשאר עדיין אותו חזון אופטימי, נאיבי ואנושי, ונתן השראה גם לבמאי האהוב עלי, מיאזאקי –...
View Articleמאת: עב"מ
1. אי טי – שיא של מניפולציה קולנועית המצליחה לעורר רגש. 2. אימפריית השמש – קשה לי לנמק. פשוט סרט נפלא בעיניי. 3. רשימת שינדלר – שוב מניפולציה קולנועית בשיאה, והשפת הסרט הזה על זיכרון השואה בעולם היא...
View Articleמאת: יולי
הכי טוב וברמה אחת מעל כל היתר שלו "דו קרב". אוחרי זה 1942. ואז שודדי התיבה האבודה ששם פחות או יותר הוא ניגמר והפך לממש לא מעניין.
View Articleמאת: עידן אלתרמן
איזה כיף של פוסט, יאיר. צריך לעשות כאלה עוד משאלים כאלה באתר. חמשת הגדולים שלי, לפי סדר – 1. אי טי 2. מפגשים מהסוג השלישי 3. אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור 4. שינדלר 5. טרמינל מסכים איתך לגבי אמיסטד. אבל...
View Articleמאת: גיא
באתי באיחור ואף אחד לא יקרא, אבל מה אכפת לי 1) אינדיאנה ג׳ונס והמקדש הארור – סרט האנטרטיינמנט המושלם ביותר שאטי י בחיי. אין גבול לכמות הפעמים שראיתי אותו. 2) מפגשים מהסוג השלישי – בגללו אני וקולנוע...
View Articleמאת: אליהו
גם אני הגעתי באיחור ניכר…ובכל זאת: 1) מפגשים מהסוג השלישי – מעבר לסרט, זהו החיבור של הסרט עם הגיל (10) והתקופה (1977). פיוט צרוף, ששלח אותי לקולנוע "רון" בחיפה 3 פעמים ברצף (ועוד 3 פעמים נוספות כעבור...
View Article
More Pages to Explore .....